Wie ben ik

Ik ben Carina Verveckken en werk sinds juli 1991 als zelfstandig ondernemer - freelancer met heel veel mensen en cijfertjes. Sinds 2010 hebben mijn klanten vooral dienst gedaan op mijn talent op vlak van algemene bedrijfsadministratie, HR-administratie en Financiële administratie.

Naast deze taken word ik vanuit mijn talent als ‘detaillist’ en ‘controller’ regelmatig in gezet om problemen binnen bedrijfsprocessen te detecteren en te analyseren om daarna mee te denken om moderne en herstelgerichte structuren in een businessplan op te stellen om deze daarna doelgericht te implementeren. (Zowel bij verkoop-, administratieve - als productieomgevingen)

De laatste 8 jaar heb ik me, naast deze dienstverlening, verder verdiept in klantbelevingsprojecten.

 ‘Hoe een verkoopmethode invloed kan hebben op het aankoopgedrag van een klant?’

Om mijn klanten hierop een antwoord te geven ben ik begonnen met het verzamelen van data rond klantbeleving. Door het analyseren en evalueren dan deze praktijkgerichte data heb ik de voorbije jaren op een succesvolle manier met, one-on-one coaching of groepssessies, een tal van verkopers en ondernemers met juiste hulpmiddelen kunnen aanbieden die doelgericht aansloot op hun eigen behoefte en inzichten.

Mijn klanten waarderen mij vooral voor mijn passie, inzichten, positieve coaching, doorzettingsvermogen, probleem oplossend denken en 'no nonsens-houding'.

Het is altijd fijn om een een nieuwe uitdaging te beginnen.

 

Meer informatie in verband met mijn dienstverlening kan u contact opnemen

CV Carina Verveckken 2024
PDF – 152,0 KB 66 downloads