Klantbeleving

Verkoopcijfers dalen ….

Je weet niet hoe het komt en je loopt van het ene idee naar het andere of je bent totaal inspiratieloos. Je balanscijfers kunnen een boost gebruiken. 

‘Hoe een verkoopmethode invloed kan hebben op het aankoopgedrag van een klant?’

'Hoe de ene franchise beter verkoopt dan de andere?'

Of je nu een kleine digitale webshop hebt of een grote franchise bent voor een klant blijft het altijd een 'reis of een beleving' waaraan hij een goed gevoel wil aan overhouden. Het belevingsproces moet compleet zijn.  Om mijn klanten hierop een antwoord te geven ben ik 8 jaar geleden begonnen met het verzamelen van data rond klantbeleving. Door het analyseren en evalueren van deze praktijkgerichte data heb ik de voorbije jaren meetbare 'beleving'- methodes ontwikkeld die verkopers en ondernemers kunnen helpen om doelgericht het klantgericht/ verkoopgericht proces kunnen verbeteren.

Welke taak heb jij nog liggen dat dringend moet uitgevoerd worden?

Meer informatie in verband met mijn dienstverlening kan u contact opnemen